Maandag 24 Augustus 2015

Kuns: Voëls

Om voëls en ander geveerdes te skets of teken is altyd 'n uitdaging. Ek wil probeer om die wonder van hul kleure, grootte en vorm oor te dra in my sketse en skilderwerk. Elkeen is uniek. Elkeen is wonderlik. Die natuur se skoonheid is ver verhewe bo enige-iets mensgemaak. Mag my werk vir jou ook vreugde verskaf !
                                         Hen en haan en hul kroos
Kom kuier op Redbubble as jy meer wil sien!





 Hoe maklik en lekker is dit nie om 'n kuiken te teken nie! Hierbo is 'n gawe voorbeeld van kinderkuns.



Hierdie kuiken- prentjie het baie genot verskaf: die lyne is met Bostikgom getrek en aan die brand gesteek. Kinders geniet dit baie! En die eindresultaat is iets uniek.
 Lees meer oor hoe om dit te doen op my blog: Kreatiewe Joernaal. Geniet!
Twee rooiborsduifies in my voortuin, rustig op die stomp. Olieverf gedoen nàdat ek 'n foto van hulle geneem het. Op RedBubble kan verskeie produkte van bg. skildery gekoop word.

Ek het ook 'n skildery in waterverf (gouache) gedoen van dieselfde foto. Hier is talle rooiborduiwe in ons tuin. Hul sagte koergeluide is deel van ons elke-dag-lewe. So gerusstellend. Klik op dié skakel as jy na beskikbare produkte wil loer: RedBubble

 

2 opmerkings:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...